19 תשובות
כי לשתות ולרקוד זה כיף
שואל השאלה:
^כן אבל זה מחליף את הדברים הכי פעם שהיו לפניי זה ? ותכלס מי שלא שם מרגיש שהוא לא קיים ושהוא מפספס
^כן אבל זה מחליף את הדברים הכי פעם שהיו לפניי זה ? ותכלס מי שלא שם מרגיש שהוא לא קיים ושהוא מפספס
אנונימי
מה היה לפני זה?
למה לא
לא הבנתי מה כולם בסטיפס נגד מועדונים
לא הבנתי מה כולם בסטיפס נגד מועדונים
אנונימית
שואל השאלה:
^^אותם דברים שעושים עדיין כמן להיפגש בבתים ובמסעדות וסרטים וכאלה רק שאני יכןל להגיד שאם הרבה אנשים הם לא ילכו למסיבות הם ממש יהיו עצובים מיזה וזה הפך לדבר שתופס הרבה מקום
^^אותם דברים שעושים עדיין כמן להיפגש בבתים ובמסעדות וסרטים וכאלה רק שאני יכןל להגיד שאם הרבה אנשים הם לא ילכו למסיבות הם ממש יהיו עצובים מיזה וזה הפך לדבר שתופס הרבה מקום
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני ממש לא נגד שכל אחד יעשה מה שטוב לו. פשוט זה גורם לי לחשוב שכל מה שניסו לחנך אותהו להיות בקטע הזה לא ממש השפיע והאופן הגורף שאנשים נמשכים לדברים האלה. זה כמו היצר הרע כזה באיזשהו מובן וזה מרגיש שהרבה אנשים חיים בשביל הרגעים האלה
^^אני ממש לא נגד שכל אחד יעשה מה שטוב לו. פשוט זה גורם לי לחשוב שכל מה שניסו לחנך אותהו להיות בקטע הזה לא ממש השפיע והאופן הגורף שאנשים נמשכים לדברים האלה. זה כמו היצר הרע כזה באיזשהו מובן וזה מרגיש שהרבה אנשים חיים בשביל הרגעים האלה
אנונימי
מה אתה חושב שאנשים לא יוצאים למסעדות וסרטים?
אנונימית
לא הבנתי את השאלה
יש אנשים שנהנים מזה ויש אנשים שלא
כל אחד ומה שטוב לו
ותמיד היו מסיבות בטוחה שגם ההורים שלך היו במועדונים
אני ספציפית נהנת גם מבילוי בחוץ גם בבית וגם בקולנוע זה תלוי בבן אדם ובחברה
יש אנשים שנהנים מזה ויש אנשים שלא
כל אחד ומה שטוב לו
ותמיד היו מסיבות בטוחה שגם ההורים שלך היו במועדונים
אני ספציפית נהנת גם מבילוי בחוץ גם בבית וגם בקולנוע זה תלוי בבן אדם ובחברה
שואל השאלה:
^^הם כן אבל נגיד עכשיו מישהו לא יצא לאישה סרט עם חברים הןא לא יתבאס כמו איזה מסיבה שהם ממש נהנו
^^הם כן אבל נגיד עכשיו מישהו לא יצא לאישה סרט עם חברים הןא לא יתבאס כמו איזה מסיבה שהם ממש נהנו
אנונימי
שואל השאלה:
^^הןרים שלי גם היו אבל הם חניכו אותי שעדיף לטייל בטבע ולטייל בחול וגם בבית ספר רוב המורים מנסים להעביר לנו מסרים שעדיף שלא נלך לדברים האלה. זה לא דבר פסול מוסרית וזה בסדר שכל אחד מה יעשה טוב לו אבל זה ממש מרגיש לי שאם אין את הדברים האלה של "הריגושים" האלה החיים שלך לא שווים ואנשים לא באמת מסתפקים בפשטות
^^הןרים שלי גם היו אבל הם חניכו אותי שעדיף לטייל בטבע ולטייל בחול וגם בבית ספר רוב המורים מנסים להעביר לנו מסרים שעדיף שלא נלך לדברים האלה. זה לא דבר פסול מוסרית וזה בסדר שכל אחד מה יעשה טוב לו אבל זה ממש מרגיש לי שאם אין את הדברים האלה של "הריגושים" האלה החיים שלך לא שווים ואנשים לא באמת מסתפקים בפשטות
אנונימי
שואל השאלה:
אני פשוט רואה את הדברים בצורה קצת אחרת
אני פשוט רואה את הדברים בצורה קצת אחרת
אנונימי
המסיבה הראשונה שהייתי בה הייתה כשהייתי בגיל 19, אפילו לא היה לי נשף של יב ואני לא מרגישה שהחיים שלי לא היו שווים לפני
זה לא משנה באמת
אבל שווה לנסות כי אם לא תנסה לא תדע
זה לא משנה באמת
אבל שווה לנסות כי אם לא תנסה לא תדע
שואל השאלה:
^כן הייתי במסיבה ובישיבות וכן שתיתי וזה ואין אם זה בעיה וברור שאני אנסה. אני פשוט שם לב שרק זה מה שמדברים עליו בבית ספר וזה הופך למטרה אצל כל כך הרבה אנשים שכל הדברים האלה שהם קצת של היצר הרע באיזשהו מקום זה מרגיש לי שאם בן אדם לא ימלא את היצר הדה ולא יהיה במלא מסיבות ובמועדונים ויחווה הרבה חווית כאלה הוא אף פעם לא יוכל להתקדם לשלב הבא ולהרגיש שלם. למה זה ? למה כולם חייבים ליפול בדברים האלה (כולל קללות ודיבור אלים ופוזה ומושפעות) למה בני אדם לא יכולים פשןט להתגבר על זה ואם לא הם לא יאהבו את עצמם בלי זה ?
^כן הייתי במסיבה ובישיבות וכן שתיתי וזה ואין אם זה בעיה וברור שאני אנסה. אני פשוט שם לב שרק זה מה שמדברים עליו בבית ספר וזה הופך למטרה אצל כל כך הרבה אנשים שכל הדברים האלה שהם קצת של היצר הרע באיזשהו מקום זה מרגיש לי שאם בן אדם לא ימלא את היצר הדה ולא יהיה במלא מסיבות ובמועדונים ויחווה הרבה חווית כאלה הוא אף פעם לא יוכל להתקדם לשלב הבא ולהרגיש שלם. למה זה ? למה כולם חייבים ליפול בדברים האלה (כולל קללות ודיבור אלים ופוזה ומושפעות) למה בני אדם לא יכולים פשןט להתגבר על זה ואם לא הם לא יאהבו את עצמם בלי זה ?
אנונימי
לא כולם ככה אלו אנשים ספציפיים
ובתכלס אני חושבת שזה מוגזם לבסס את החיים על מסיבות
כנראה שהם אנשים משעמים
ובתכלס אני חושבת שזה מוגזם לבסס את החיים על מסיבות
כנראה שהם אנשים משעמים
שואל השאלה:
לא יודע הם גורמים לי להרגיש עלוב ושהם חווים הרבה ריגושים ושאני הלכתי רק למסיבה אחת ולא אכלתי סטלות ככה שהם יותר ממשים את עצמם ממני
לא יודע הם גורמים לי להרגיש עלוב ושהם חווים הרבה ריגושים ושאני הלכתי רק למסיבה אחת ולא אכלתי סטלות ככה שהם יותר ממשים את עצמם ממני
אנונימי
גם פעם היו הולכים לדיסקוטקים זה לא חדש
שואל השאלה:
^כן אבל היום האחוזים ממש גבוהיים
^כן אבל היום האחוזים ממש גבוהיים
אנונימי
זה אני מסכימה
שואל השאלה:
תודה (:
ואני גר במקום סוציו-אקונומי ממש גבוהה ואלה שהם לא ככה הם נדירים
תודה (:
ואני גר במקום סוציו-אקונומי ממש גבוהה ואלה שהם לא ככה הם נדירים
אנונימי
באותו הנושא: