15 תשובות
גועל נפש
שיעשו מה שבא להן מי אני שאכנס להן לזוגיות
שזה לא ממש אכפת לי
שהן הולכות לסבול כל כך שלא ידעו מאיפה זה בא להן וגם למה להתערבב
שיעשו מה שטוב להם.
אנונימית
מסכנים ומסכנות
שהם הלכו לאיבוד כי אין לגויים מה לחפש זוגיות עם הגויים.
אנונימי
מזעזע
שחבל שהם הולכות לסבול ככה
וזה התבוללות נוראה וגם הנשמה שלהם תיסבול מביפנים וזה עצוב!!
וזה התבוללות נוראה וגם הנשמה שלהם תיסבול מביפנים וזה עצוב!!
שיעשו מה שטוב להן.
^ "ואין טוב, אלא תורה שנאמר (משלי ד, ב) "כי לקח טוב נתתי לכם, תורת.י על תעזובו" (ברכות ה ע"א, עבודה זרה יט ע"ב)
אנונימי
בוגדות
שלא נדע
עצוב בטירוףף
באמת שכואב עליהם ככ
אם אתם מכירים אנשים כאלה אתם צריכים לעשות הכל כדי לעזור להם לא להיכנס לבוץ הזה, הם בדוק בעתיד יתחרטו ויסבלו מזה.
באמת שכואב עליהם ככ
אם אתם מכירים אנשים כאלה אתם צריכים לעשות הכל כדי לעזור להם לא להיכנס לבוץ הזה, הם בדוק בעתיד יתחרטו ויסבלו מזה.
תלוי איזה ערבים. האלה שחושבים שהם גנגסטרים ועושים מה שבא להם בכל מקום או האנשים הטובים מבית טוב.
באותו הנושא: