9 תשובות
פעם שלישית גלידה, קנה גלידה ותמשיך בכל הכוח. היה לך טסט אחלה וטסטר קפדן
פעם הבאה יהיה טסטר טוב, בעזרת ה'. בהצלחה
אמא שלי עברה 17
אבא של חברה שלי עבר 6
ואני יכולה להמשיך ככה עד מחר
כל עכבה לטובה, כנראה לא היית צריך לעבור את הטסטים הקודמים. תעשה עד שתצליח. אל תוותר
לא עברתי שלשום טסט ראשון כי רכב חנה עקום והטסטר חשב שאני יתנגש בו משום מה ואני עדין מרגישה שאין לי באמת למה לחיות, אני הכי מבינה אותך בעולם
ואבא שלי עבר טסט 7 ואמא שלי טסט 6 וחברה של אחותי 15
בעזרת ה תעבור ברביעי
טסטרים הם חרא, אני באמת חושבת שהם השליחים של השטן. היית צריך לעבור, המערכת במדינה הזו זבל, הבוחנים זבלים, המורים בדרך כלל זבלים.

תנשום (גם אני אנשום, אני טסט שישי), ותזכור שהמערכת נגדך אבל אתה תנצח. כי כולם מנצחים מתישהו. לא משנה כמה הבוחנים רוצים שתכשל, זה לא יכול להמשיך לנצח.
וואלה אני מזדהה תמשיך לנסות ובהצלחה גבר
3AM
לפעמים נכשלים בחיים אלב בסוף ממשיכים ועוברים
לא נורא תעשי עוד עד שתצליחי
תקשיב רגע.
אנחנו אותו הדבר!!!
טסט ראשון לא עברתי בצדק.
טסט שני הרגשתי שהלך לי יותר טוב אבל לא הייתי בפוקוס ולא נתתי לאוטובוס זכות קדימה בכיכר.
טסט שלישי היה לי ביום ראשון ולא הצלחתי לעשות חנייה אז הוא הכשיל אותי.
אנונימי
אח שלי עשה 12 טסטים ועבר
לא להתייאש. תנהג בביטחון ובערנות בלי לחץ. תתן את המקסימום שלך ומה שצריך לקרות יקרה.
בהצלחה רבה