17 תשובות
סביבות 1000 אולי קצת יותר למי שתקן חוץ
שואל השאלה:
נשמע נורא
נשמע נורא
אנונימית
אין לך משכורת בשירות לאומי, מה שאת מקבלת זה נקרא דמי כיס
שואל השאלה:
למה זה לא אותו סכום כמו בצבא? לדעתי זה באמת לא בסדר
למה זה לא אותו סכום כמו בצבא? לדעתי זה באמת לא בסדר
אנונימית
כי זה סיכון אחר, בשירות שלך את לא כמו חייל קרבי למשל, זה אחרת לגמרי ולכן גם הפער בדמי כיס
שואל השאלה:
אני לא מדברת על קרבי , גם גובניקים למשל טבחים שעושים אפילו שבוע שבוע או כל תקפיד משרדי או אחר
מקבל בסביבות ה1600
אני לא מדברת על קרבי , גם גובניקים למשל טבחים שעושים אפילו שבוע שבוע או כל תקפיד משרדי או אחר
מקבל בסביבות ה1600
אנונימית
אני בדקתי לא מזמן ומשכורת כשאת נמצאת בבית היא משהו כמו 1700
מחוץ לבית זה לדעתי 2000
מחוץ לבית זה לדעתי 2000
אז כנראה שלצבא יש יותר משאבים ויותר כסף אז הוא יכול לתת יותר, אבל לא יודע
^^שירות לאומי תקן בית זה סביבות 1000
^
^הסכום שכתוב שם זה סך כל הסכום ששמים עלייך, אם תשימי לב כתוב שזה סה"כ כולל תקורה, תקורה זה הוצאות עסקיות אחרות שהמעסיק/העמותה מוציאים עלייך, את לא מקבלת את כל הסכום הזה
הסימון זה סתם כי לא הצלחתי להוריד
אבל לפי בירורים שעשיתי זה בערך הסכום הזה
אבל לפי בירורים שעשיתי זה בערך הסכום הזה
יכול להיות שאני טועה פשוט אין תשובה חד משמעית בגוגל
אני עשיתי שירות, סיימתי לפני איזה חצי שנה וקיבלתי בסביבות ה 1000 בחודש, ולא ידוע לי שהעלו עוד את הדמי כיס מעבר למה שהעלו לפני לפני איזה שנה
1250
אנונימית
כשאני עשיתי שירות קבלתי 850
אז תגידי תודה
אז תגידי תודה
אנונימית
אני עכשיו בתקן חוץ ומקבלת 1200
תקן בית זה 1000 וקצת
תקן בית זה 1000 וקצת