9 תשובות
לא מבינים הוראות פשוטות
שואלים מלא שאלות
ממש מציק לי
אני לא אוהב שאנשים נכנסים למרחב האישי שלי כגון- אנשים מסתכלים מה אני עושה בטלפון כשהם מאחורי
או אובססיבים מדי- זה מציק ומטריד אותי.
בעיקר ששופטים או שמתנהגים בהיתנשאות. מגעיל אותי ממש
וגם אני לא אוהבת שאומרים לי מה לעשות
כשהם מסרבים לקבל היגיון בריא ועובדות שלא נשמעות להם טוב.
4AM
קוראים לי שמן ובלי חברים (זה נכון)
אנשים שלא אומרים תודה אחרי שעוזרים להם
אני לא אוהבת אנשים שאובססיבים או חודרים לפרטיות שלי או שהם מתנהגים רע למישהו מבוגר אלא הדברים שיכולים לשנות את כל המחשבה שלי עליהם
גם אני לא אוהבת שאנשים לא מסכימים איתי, אני לא אוהבת שקרנים, אני לא אוהבת אנשים שמפיצים שמועות, אני לא אוהבת שאנשים מדברים איתי על נושא רנדומלי למרות שלא דיברתי איתם, אני לא אוהבת שמשלימים לי את המשפט, אני לא אוהבת אנשים מזוייפים והכי חשוב אני לא אוהבת את רוב האנשים בכללי כי רובם כאלה( לפחות ממי שאני מכירה)
כששואלים אותי שאלות כאלו כאלו של למה זה ככה או מה עם ...
אני לא אוהבת כשאנשים מתחילים לדבר הם אומרים אל תעלב אבל..
אני לא אוהבת כשמוכרות שואלות אם אני צריכה עזרה ואז מסתכלות עליי במבט מתנשא