6 תשובות
שואל השאלה:
זה אפשרי מוות?
אנונימי
לא אפשרי כי אז החלבונים בגוף שלך יעברו דנטורציה שזה שינוי במבנה המרחבי של החלבון ואז הם יתפרקו דבר שיגרום לגוף שלך למות. אנזימים וחלבונים בגוף האדם לא יכולים להתקיים בטמפרטורת גוף שהיא מעל ל42.5 מעלות צלזיוס ולא יכולים לעבוד בטמפרטורת גוף שמתחת ל35.5 מעלות צלזיוס

בקיצור אם זה היה ככה אז מזמן היית במיון ומת
אם יש לך 43 מעלות חום טבעי כנראה שאתה מת או שלע נשאר לך הרבה זמן לחיות, תבדוק שוב, אבל תתקרר קודם קצת, ואז חכה כמה דות ואז תבדוק שוב
הולכים לרופא ולוקחים תרופה
מנסים להוריד את החום על ידי תרופות
עושים אמבטיה פושרת
ואם החום לא יורד מתפנים למיון
זה חום מסוכן