5 תשובות
תתני לה חיבוק ואז תגידי לה סליחה
שואל השאלה:
היא לא אדם של חיבוקים
אנונימית
תגידי לה שאת מתנצלת ושלא בא לך לריב איתה
אם אמרת דברים מעליבים שאת מתחרטת עליהם אז תגידי
אמא אני מצטערת על מה שאמרתי ואני מתחרטת על זה
תגידי לה שאת מתנצלת וזהו(: