התחברות הרשמה

איך רשום בסידור את ברכת הודיה ?

אני לא מוצאת ו
30 בינואר 2023, 18:29
יהדותתפילותברכותעבודהTiktok    
2 תשובות
ברכת הגומל
?
?Miley Whats Good
אני לא מכיר סידורים עם תפילה כזאת, למרות שאני מכיר כמה וכמה סידורים.
אנונימי
באותו הנושא:
מי זאת הודיה שכולם רושמים #הודיה ועוד מישהו
מותר לקרוא ברכת השחר מהאינטרנט? במקום בסידור?
אנשים דתיים או מסורתיים יש לי שאלה על תכנים עם שם השם(כמו שרשום בסידור)
ברכת הודיה
אם רשומה מחר בסידור עבודה,יהיה מחר משמרת רגיל?
אני רשומה בסידור לבוא היום ב10. זה רע?
איך יותר יפה לכתוב את השם הודיה: *אודיה *הודיה והאם מותר לי לשנות אותו?
על מה כולם מדברים עכשיו על הודיה ואור שהודיה עשתה לה משהו?
משתמשים בסידור של סוכות או בסידור רגיל?
אם אני לא רשום בסידור ואני מחליט לבוא על דעת עצמי ולעבוד אני אקבל את התשלום על המשמרת?? או שחייב להיות רשום
ברכת הודיה קוראים כל יום או פעם ב..?