התחברות
הרשמה
מוזר להחמיא לבנות על סטורי?
לא במטרה להתחיל, או לפתח שיחה סתם להחמיא
אני עושה את זה די הרבה ומרגיש לי שזה מוזר
אם מישהי הייתה מחמיאה לכן על סטורי הייתן חושבות שזה מוזר?
30 בינואר 2023, 17:29
מחמאות
ביטחון עצמי
4 תשובות
לא זה ממש נחמד אני בעצמי עושה את זה לפעמים
א
אשת העולם הגדול
לא
ט
טונה תעשה לי ילד עם גולגול
לא זה נחמד
L
Love is only a feeling
לא
P
Papa nuel de Paris
באותו הנושא:
עד כמה זה מוזר להחמיא לאנשים רנדומליים ברחוב?
רק אני שונאת את הבנות האלה שעסוקות רק בלהוריד בנות אחרות במקום להחמיא להן ?
הבנתי שאסור יותר להחמיא לבחורה מכול הלב כי אני יצא סימפ נכון? פשוט לא להחמיא לבנות?
מוזר להחמיא לה על הלק?
למה עיוותו את המוסג "סימפ" לזה שלבנות מותר להחמיא לבנים ולבנים אסור להחמיא לבנות כי הם ישפטו אותך על זה ויקראו לך סימפ..
זה מוזר להחמיא למישהו על הקול שלו?
להחמיא לאנשים על תמונת פרופיל חדשה זה מוזר?
זה מוזר עם אחרי סטורי של בשר אני יעלה סטורי של פירות?
מה אני יכול להחמיא על סטורי של מישהי?
למה קשה לבנות להחמיא לבנות יפות?
זה מוזר להחמיא לפסיכולוגית שלי שהתספורת שלה נראת טוב?