4 תשובות
אצלי הרבה זמן לא קרה שהאוטובוס איחר
כן, זה קורה מלא בגלל הפקקים
שואל השאלה:
אני גר בעיר ליד חיפה וכיאלו אין פה פקקים בכלל כי זה אזור מגורים.
כיאלו האוטובוס שלי אמור לנסוע לחטיבה בעיר שלי עד תחנה מרכזית בחיפה וכיאלו פקקים יכולים להיות בחיפה אבל לא איפה שאני גר.