11 תשובות
שואל השאלה:
יש לי שגרה אינטנסיבית מאוד ואני לא חושב עליה ישירות, אבל בתת מודע היא נמצאת שם, אם אני מקבל ציון טוב במבחן או שקורה לי משהו משמח בחיים, זה יותר מגביר את התחושה של העצב ומעצים אותה כי אני מבין שאי אפשר לשתף אותה והיא באמת לא פה.
ברור לי שמתישהו בחיים אצא מזה אבל כרגע אני לא בן אדם שמח, הכל עם מועקה ותחושה של האשמה על מה יכולתי לעשות אחרת כדי שהיא לא תלך
יש לי שגרה אינטנסיבית מאוד ואני לא חושב עליה ישירות, אבל בתת מודע היא נמצאת שם, אם אני מקבל ציון טוב במבחן או שקורה לי משהו משמח בחיים, זה יותר מגביר את התחושה של העצב ומעצים אותה כי אני מבין שאי אפשר לשתף אותה והיא באמת לא פה.
ברור לי שמתישהו בחיים אצא מזה אבל כרגע אני לא בן אדם שמח, הכל עם מועקה ותחושה של האשמה על מה יכולתי לעשות אחרת כדי שהיא לא תלך
אנונימי
איך הכרתם?
אנונימית
שואל השאלה:
זה משנה?
במועדון
זה משנה?
במועדון
אנונימי
פרידה זה אף פעם לא קל . מה שהרבה לא מבינים שזה לא מסע לגילוי עצמי חדש זה מלחמה מתמדת .
אם אתה רוצה באמת לשכוח אותה תרשום על דף כל מה שהיא עשתה או אמרה לך אי פעם שעצבן אותך סיטואציות בהן היא לא העירכה אותך או לקחה אותך כמובן מאליו גם הדברים הכי קטנים שיש זה יכניס את התת מודע שלך לפרופורציה שמגיע לך יותר מזה
אם אתה רוצה באמת לשכוח אותה תרשום על דף כל מה שהיא עשתה או אמרה לך אי פעם שעצבן אותך סיטואציות בהן היא לא העירכה אותך או לקחה אותך כמובן מאליו גם הדברים הכי קטנים שיש זה יכניס את התת מודע שלך לפרופורציה שמגיע לך יותר מזה
שואל השאלה:
לקחה לפעמים כמובן מאליו אבל גם תמכה והייתה שם המון.
היא הבחורה הכי יפה חיצונית שהכרתי וגם אישיותית הכי מרשימה.
בגלל זה אני כל כך מאוכזב, מרגיש שהפסדתי משהו יקר ערך
לקחה לפעמים כמובן מאליו אבל גם תמכה והייתה שם המון.
היא הבחורה הכי יפה חיצונית שהכרתי וגם אישיותית הכי מרשימה.
בגלל זה אני כל כך מאוכזב, מרגיש שהפסדתי משהו יקר ערך
אנונימי
אתה צריך לגרום לדברים הרעים לגבור על הטובים
שמע הבנאדם פשוט הפסיק ביום אחד לדבר איתך , זה מה שאתה מאחל לעצמך ? אתה חושב שמגיע לך יחס כזה ? מה אתה לא בן אדם ?
זה שהיא יפה זה נותן לה לגיטימציה?
שמע הבנאדם פשוט הפסיק ביום אחד לדבר איתך , זה מה שאתה מאחל לעצמך ? אתה חושב שמגיע לך יחס כזה ? מה אתה לא בן אדם ?
זה שהיא יפה זה נותן לה לגיטימציה?
שואל השאלה:
ברור שהמראה שלה לא נותן לה לגיטימציה, אבל אני מאשים את עצמי שאני גרמתי לה להתנהג ככה.
חינכו אותי שהגבר אחראי על הכל הקשר, ואם לבחורה יורד זה רק אשמתו.
אז אני אוכל את עצמי אם נתתי יותר מדי יחס או שלא נתתי מספיק.
ברור שהמראה שלה לא נותן לה לגיטימציה, אבל אני מאשים את עצמי שאני גרמתי לה להתנהג ככה.
חינכו אותי שהגבר אחראי על הכל הקשר, ואם לבחורה יורד זה רק אשמתו.
אז אני אוכל את עצמי אם נתתי יותר מדי יחס או שלא נתתי מספיק.
אנונימי
היא בנאדם בפני עצמה הבחירות שלה לא קשורות אלייך זו פשוט היא ואם היא ככה היא לא ראויה לך
היה לי בן זוג במשך שנה וגרנו ביחד ויום אחד הוא נפרד ממני בלי סיבה נגלת לעין כי הכל באמת היה מושלם
ברגע שהתחלתי להסתכל על כל הקשר הבנתי שהיו מלא דברים לא סבבה שויתרתי עליהם יותר מדי
כמו למשל שהוא לא היה יושב עם המשפחה לשי או כל הזמן מתלונן על דברים שהוא היה מסומם שהיו סיטואציות ששם אותי עדיפות אחרונה
וזה גרם לי לא לרצות לחזור אליו או לחשוב עליו בצורה של אני אשמה בזה
היה לי בן זוג במשך שנה וגרנו ביחד ויום אחד הוא נפרד ממני בלי סיבה נגלת לעין כי הכל באמת היה מושלם
ברגע שהתחלתי להסתכל על כל הקשר הבנתי שהיו מלא דברים לא סבבה שויתרתי עליהם יותר מדי
כמו למשל שהוא לא היה יושב עם המשפחה לשי או כל הזמן מתלונן על דברים שהוא היה מסומם שהיו סיטואציות ששם אותי עדיפות אחרונה
וזה גרם לי לא לרצות לחזור אליו או לחשוב עליו בצורה של אני אשמה בזה
שואל השאלה:
מקווה להגיע לסטייט אוף מיינד שלך, למרות שהיא לא עשתה דברים ברמה כמו שאת מתארת, ועדיין יש לי אהבה מסוימת אליה
מקווה להגיע לסטייט אוף מיינד שלך, למרות שהיא לא עשתה דברים ברמה כמו שאת מתארת, ועדיין יש לי אהבה מסוימת אליה
אנונימי
שואל השאלה:
זה קשה לי בצורה שאני לא יכול לתאר.
אין שעה ביום כמעט שלא קיבלתי הודעה ממנה, זה הפך לחלק מהחיים שלי בין אם אני רוצה או לא, הדאגה לה והשיתוף שלה בחיי.
עבר שלושה חודשים וזה נשאר באותו במצב, אני מחייך לכולם כלפי חוץ וחברותי אבל חרא לי מבפנים
זה קשה לי בצורה שאני לא יכול לתאר.
אין שעה ביום כמעט שלא קיבלתי הודעה ממנה, זה הפך לחלק מהחיים שלי בין אם אני רוצה או לא, הדאגה לה והשיתוף שלה בחיי.
עבר שלושה חודשים וזה נשאר באותו במצב, אני מחייך לכולם כלפי חוץ וחברותי אבל חרא לי מבפנים
אנונימי
תחפור עמוק . אתה תמצא משהו אפילו הכי קטן גם אם זה ברמה של לא החזיקה לך את הדלת במעלית או לא שלחה לך הודעה ראשונה בבוקר ואתה זה ששלח
באותו הנושא: