8 תשובות
איזה כואב בקטנה? את צריכה לשלשל מהגוף שלך הבנאדם שלם
אנונימית
כואב הרבה
אבל זאת חוויה
אומרים שהכאב הכי נורא שבן אדם יכול להרגיש זה להישרף בחיים
והדבר השני זה לידה
חוששת שהפחתדי אותך אז שתדעי שמעורבים מלא הורמונים וכאלה וזה לא נורא כמו שנשמע
אני אף פעם לא חוויתי (וגם לא בזמן הקרוב) אבל אני חושבת שזה כן כואב.. בסופו של דבר יוצא דבר שמלווה אותך כל חייך
אנונימית
ואתה גבר
מה הנקודה שלך?
אנונימית
קחי את הכאבי מחזור ותכפילי ב10
לפי מה שהבנתי זה ממש כואב את ממש צריכה להוציא תינוק מהגוף שלך כמו קקי