10 תשובות
חתמת על חוזה? בעקרון אם לא חתמת על כלום אז לא יכולים לעשות לך כלום
שואל השאלה:
נניח שאני חותם על חוזה
נניח שאני חותם על חוזה
אנונימי
אם אתה חותם ורשום בחוזה שאתה מחוייב ל7 חודשים ואתה עוזב לפני אז כן יכולים לתבוע או לקנוס אותך
על מה בדיוק מה?
שואל השאלה:
לא משנה
הבנתי את התשובה אחרי שערכת את השאלה
תודה על התשובה המפורטת
לא משנה
הבנתי את התשובה אחרי שערכת את השאלה
תודה על התשובה המפורטת
אנונימי
אתה לא חייב לחתום פיזית, מספיק שלחצת ידיים או שאמרתם, טוב אז נתחיל את ההתנדבות ב...
קיבול לא חייב להיות בכתב
קיבול לא חייב להיות בכתב
שואל השאלה:
אני כן אבל צריך לחתום
אני כן אבל צריך לחתום
אנונימי
בכיף
בהצלחה
בהצלחה
שואל השאלה:
^על מה בדיוק?
^על מה בדיוק?
אנונימי
לתבוע אותך בגדול
לפי החוק בינך לבין מקום ההתנדבות נכרת חוזה, אם אתה מפר את החוזה מקום ההתנדבות זכרי לבקש אחד משלשת העדים האפשריים, או ביטול ואז תתחייב לשלם את הכסף שהם הפסידו בזמן שהם ראינו אותך נגיד וכל זה, או אכיפה שזה אומר צו בית משפט שתלך לשם ושניהם יכולים לבוא עם פיצויים שתתבקש לשלם, אם זה חוזה אחיד, שזה אומר שלכל המתנדבים מחלקים בדיוק את החוזה הזה אז תוכל לרוב להתחמק מזה
בפועל הם לא ירדפו אחריך ברוב המקרים, זה לא שווה להם
לפי החוק בינך לבין מקום ההתנדבות נכרת חוזה, אם אתה מפר את החוזה מקום ההתנדבות זכרי לבקש אחד משלשת העדים האפשריים, או ביטול ואז תתחייב לשלם את הכסף שהם הפסידו בזמן שהם ראינו אותך נגיד וכל זה, או אכיפה שזה אומר צו בית משפט שתלך לשם ושניהם יכולים לבוא עם פיצויים שתתבקש לשלם, אם זה חוזה אחיד, שזה אומר שלכל המתנדבים מחלקים בדיוק את החוזה הזה אז תוכל לרוב להתחמק מזה
בפועל הם לא ירדפו אחריך ברוב המקרים, זה לא שווה להם
באותו הנושא: