7 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אנונימית
חרדה לא באה סתם ככה היא יכולה לבוא מאי נוחות מסוימת מלחץ מפחד את פשוט צריכה להבין ממה זה בא ולמה יש לך את תחושת המועקה הזאת אחרת זה יתקוף אותך בהרבה סיטואציות
שואל השאלה:
אני באמת לא יודעת ממה זה בא אבל ממה שאני יודעת זה קורה לי לרוב כשאני מדברת עם בנאדם שחשוב לי או שאני מדברת איתו הרבה פשוט אבל זה ממש מוזר כי אני אוהבת לדבר איתם
אנונימית
בואי נעשה ככה אני אומנם לא פסיכולוגית אבל עברתי הרבה דברים בחיים וגם דברים דומים לשלך בצורה קצת שונה. תשלחי לי הודעה ואני אנסה לעזור כמה שאני יכולה בסדר?
שואל השאלה:
הלכתי לפסיכולוג והוא כל הזמן משך את זה ושנאתי ללכת אליו, הלכתי אליו בערך חודש וחצי עם פגישה כל שבוע והוא לא באמת התמקד בזה גם כשביקשתי ממנו וזה נורא הציק לי אז פשוט עזבתי. ואני לא רוצה לדבר עם ההורים שלי על זה כי הם נהיים פרנואידים כשזה מגיע לרגשות כי זה לא נושא רגיל שאנחנו מדברים עליו אז גם לא באלי לבקש איש מקצוע שוב
אנונימית
אי אפשר להבין בדיוק ממה שאת מתארת מה בדיוק קורה שם. צריך ממש לבדוק לדבר על זה ולפי התשובות יכול להיות כיוון יותר ממוזמנת לשלוח הודעה ואנסה לעזור בשמחה. דבר חשוב כל אחד פה יכול לייעץ,להגיד מה הוא חושב אבל רק איש מקצוע יכול לאבחן .
אולי את פשוט נלחצת לא יודעת מה להגיד גם לי זה קורה לפעמים