20 תשובות
0
נראה לי שחמישה כזה
זה משתנה כל הזמן
שלוש בנות ושני בנים
זה משתנה כל הזמן
שלוש בנות ושני בנים
כמה שהשם יביא יתברך
4
2 בנים
2 בנות
2 בנים
2 בנות
3ֶ בנים ובת
אני רוצה בת ואז בן
או בת בת ובן
או בת בן בן
או בת בת ובן
או בת בן בן
כמה שהקב"ה יחליט :)
בנים:2
בנות:2
בנות:2
שני בנים ובת
0
0 בנים
0 בנות
0 בנים
0 בנות
וואלה כרגע אני מסתכל על חברים שלי שיש להם ילדים ואני אומר לעצמי איך אני לעזאזל אתמודד עם ילדים חח
אני שונא ילדים
אני שונא ילדים
2, בת ובן (כמו אני ואחותי, זה הכי טוב לדעתי).
2 או 3, יותר זה כבר להחליף אוטו ולקנות מיניואן או משהו
לא משנה אם בנים או בנות
לא משנה אם בנים או בנות
2
לא צריך להגזים
לא צריך להגזים
3
2 בנים ובת
2 בנים ובת
או 3 או 4 בעזרת השם
2 או 3
לא אכפת לי כמה בנים וכמה בנות, אבל שלא יהיו רק בנים או רק בנות
לא אכפת לי כמה בנים וכמה בנות, אבל שלא יהיו רק בנים או רק בנות
אחד או שניים.
אני חושבת שאני מעדיפה 2 בנים, אבל אולי אני פשוט לא רוצה עוד שיערות מיותרות במקלחת.
אני חושבת שאני מעדיפה 2 בנים, אבל אולי אני פשוט לא רוצה עוד שיערות מיותרות במקלחת.
1 אולי
ולאו דווקא ביולוגי
יש מלא ילדים בבתי אומנה, למה לא לאמץ?
ולאו דווקא ביולוגי
יש מלא ילדים בבתי אומנה, למה לא לאמץ?
אנונימית
נראה לי שחמישה כזה
אבל ברור שמה שה' יחליט ויביא
אבל ברור שמה שה' יחליט ויביא