23 תשובות
תגדל זיפים תעשה משהו יפה בשיער תלך למכון
טסטרון לא נותנים סתם זה רק למי שיש בעיה או טרנס
טסטרון לא נותנים סתם זה רק למי שיש בעיה או טרנס
שואל השאלה:
יש לי זקן ויש לי תספורת סבבה ואני מתאמן בחדכ
פשןט האופי שלי והצורת חשיבה שלי יותר מתאימה לבנות וגם אין לי קול גברי בכלל אהי רוצה ללכת לקלניעית תקשורת או לעשן או לא יודע לעשות ניתוח
יש לי זקן ויש לי תספורת סבבה ואני מתאמן בחדכ
פשןט האופי שלי והצורת חשיבה שלי יותר מתאימה לבנות וגם אין לי קול גברי בכלל אהי רוצה ללכת לקלניעית תקשורת או לעשן או לא יודע לעשות ניתוח
אנונימי
אתה מתכוון מבחינת חשיבה?
או בכללי?
או בכללי?
שואל השאלה:
^חשיבה, קול, צורת דיבור, שפת גוף, הליכה
^חשיבה, קול, צורת דיבור, שפת גוף, הליכה
אנונימי
לך לקלינאית תקשורת אז זה לא בושה
אתה רוצה להיות 'גברי' או שאתה שואל בגלל הסביבה או משהו?
שואל השאלה:
^אניהרוצה להיות גברי
לא מקניטים אותי ויורדים עליי אבל נגיד עכשיו אני אריב עם מישהו יהיה לי מאוד קל להרים לי להנחתה ואהי שונא את זה שביחס לרוב הבנים אהי ממש לא גברי
^אניהרוצה להיות גברי
לא מקניטים אותי ויורדים עליי אבל נגיד עכשיו אני אריב עם מישהו יהיה לי מאוד קל להרים לי להנחתה ואהי שונא את זה שביחס לרוב הבנים אהי ממש לא גברי
אנונימי
שואל השאלה:
^^^הלכתי אל אחת ממש טובה, לחזור אליה ?
^^^הלכתי אל אחת ממש טובה, לחזור אליה ?
אנונימי
מה שיעזור הכי הרבה זה להשיג סטייל חדש אולי אתה צריך שינוי איזה לוק יפה ולפעמים מדברים כאלה צוברים ביטחון
שואל השאלה:
יש לי לוק גברי בבגדים וגם זקן אבל אהי פשוט בטבע שלי לא גברי וגם באופי שלי אני סופר רגיש ועדין ואני לא רוצה להיות כזה אהי רוצה להיות גבר
יש לי לוק גברי בבגדים וגם זקן אבל אהי פשוט בטבע שלי לא גברי וגם באופי שלי אני סופר רגיש ועדין ואני לא רוצה להיות כזה אהי רוצה להיות גבר
אנונימי
שואל השאלה:
^^לגביי לדבר הקול שלי לא משתף פעולה עם המוח אני לא. מצליח לשלוט על הדיבור שלי
^^לגביי לדבר הקול שלי לא משתף פעולה עם המוח אני לא. מצליח לשלוט על הדיבור שלי
אנונימי
אז אולי תנסה לשים לב מה מפריע לך ולנסות לשנות לאט לאט
ובנוגע לקול וזה..
אני לא ככ מבינה בזה לא יודעת אם קלינאית תקשורת יכולה לעזור בזה כי זה הקול שלך..
ממה שאני מבינה זה לא שאתה מדבר בצורה לא נכונה או משהו..
אבל אם היא כן יכולה לעזור במשהו אז תלך..
בהצלחה :))
ובנוגע לקול וזה..
אני לא ככ מבינה בזה לא יודעת אם קלינאית תקשורת יכולה לעזור בזה כי זה הקול שלך..
ממה שאני מבינה זה לא שאתה מדבר בצורה לא נכונה או משהו..
אבל אם היא כן יכולה לעזור במשהו אז תלך..
בהצלחה :))
שואל השאלה:
אני הומו אהי בטוח שזב קשור לזה
אני הומו אהי בטוח שזב קשור לזה
אנונימי
אתה הומו או שאתה חושב שאתה הומו
שואל השאלה:
אני בן 18 אני יודע שאני הומו
אני בן 18 אני יודע שאני הומו
אנונימי
אז כנראה שזה בגלל זה..
יש הומואים גבריים ויש כאלה שלא..
כמו שאתה יודע.....
בקיצור כנראה שזו הסיבה
יש הומואים גבריים ויש כאלה שלא..
כמו שאתה יודע.....
בקיצור כנראה שזו הסיבה
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה להיות כזה והגוף שלי נגדי
אבל אני לא רוצה להיות כזה והגוף שלי נגדי
אנונימי
אתה רוצה להיות הומו גברי או שאתה בכלל לא רוצה להיות הומו?
שואל השאלה:
אני רוצה להיות הומו גברי
ממש בא לי להיות גברי
אני רוצה להיות הומו גברי
ממש בא לי להיות גברי
אנונימי
אז תנסה כמו שאמרתי לשים לב מה מפריע לך בהתנהגות שלך וכו ולנסות לשנות לאט לאט אין לי יותר מידיי עצות בנושא..
שואל השאלה:
אןקיי תודה
אןקיי תודה
אנונימי
תנסה לשיר שירים שהם רוק כבד או שירים שהשר הוא עם קול גברי ועמוק , לדבר מהגרון זה גם חלק מהטיפים ששמתי לב אבל האמת לך לקלינאית תקשורת
שואל השאלה:
טוב אני אנסה אחי תודה !
טוב אני אנסה אחי תודה !
אנונימי
באותו הנושא: