3 תשובות
שואל השאלה:
חשבתי ללהיות אחות אבל עכשיו לא כל כך באלי ללמוד סיעוד
אז חשבתי על פראמידיקית אבל מפחדת שאני לא אסתדר עם החומר וזה כמו שהבנתי צריך להשקיע הרבה וללמוד יותר בבית
חשבתי ללהיות אחות אבל עכשיו לא כל כך באלי ללמוד סיעוד
אז חשבתי על פראמידיקית אבל מפחדת שאני לא אסתדר עם החומר וזה כמו שהבנתי צריך להשקיע הרבה וללמוד יותר בבית
אנונימית
שואל השאלה:
בטח
בטח
אנונימית
החומר די קשה אבל די סביר פשוט זה די הרבה חומר ומלא דברים מסובכים ללמוד אבל חוץ מזה זה סבבה
המקצוע מעולה אבל בארץ פראמדיקים לא נחשבים כעובדי רפואה אלא פקידים(הזוי כן) אז הממשלה לא סופרת אותם אז המשכורת בהתאם
אם את מתכננת להיות פראמדיקית בחול (כמוני) המשכורת ממש גבוהה ויש שם תנאים מעולים אז לגבי זה לא נראלי ככ שווה להיות פראמדיק בארץ
המקצוע מעולה אבל בארץ פראמדיקים לא נחשבים כעובדי רפואה אלא פקידים(הזוי כן) אז הממשלה לא סופרת אותם אז המשכורת בהתאם
אם את מתכננת להיות פראמדיקית בחול (כמוני) המשכורת ממש גבוהה ויש שם תנאים מעולים אז לגבי זה לא נראלי ככ שווה להיות פראמדיק בארץ
באותו הנושא: