8 תשובות
כן, אני אומרת לעצמי שלא יהיו עוד הרבה כאלה זה בית ספר וזה חוויה שחבל לפספס
שואל השאלה:
^^^^כןכן יש לי חברים אני פשוט לא רוצה לישון במאהל עם כל השכבה שלי אבל בכל זאת לא רוצה לפספס בגלל זה חוויות אז אני מתלבטת
אנונימית
תצאי זה חוויה בטירוף יהיה לך כיף
יואו גם לי יש את הטיול הזה עוד שבוע ואני לא יוצאת
בתור מישהי שבקושי היו לה חברים בטיול כזה הוא ממש כיף ומגבש. אז בטח שיש הרבה חברים זה יהיה אפילו יותר!
אנונימי
אם את אוהבת טיולים ונראה לך שיהיה לך כיף במסלולים אז לכי על זה ומקבימום בלילה קצת יהיה לך קשה
אבל אם את לא טיפוס של טבע ומסלולים אז אולי עדיף לך שלא כי גם הלילה לא יהיה לך כיף
שאלה רצינית יש לך חברים שכיף לך איתם ואת נהנת?