4 תשובות
אולי טעית באימייל? נסי ליצור איתם קשר עם המספר הזמנה
אולי זה הגיע לספאם
אולי זה הגיע לספאם
שואל השאלה:
אני כבר ימים מנסה ליצור איתם קשר והם פשוט לא מגיבים
אני כבר ימים מנסה ליצור איתם קשר והם פשוט לא מגיבים
אנונימית
אם שילמת, זה אמור להגיע אלייך. אולי הם יענו עוד מעט
שואל השאלה:
תקשיבי אכלתי על זה סרטים ימים, מאתמול שולחים לי הודעות המחברת שליחויות (ecargo) שאני צריכה לשלם כסף על שחרור מהמכס שזה מוזר ברמות כי שילמתי כבר על משלוח והם סתם גנבים. אבל בהודעה נתנו לי מספר אחר של ההזמנה ובדקתי איפה היא במעקב משלוחים של ecargo באינטרנט ובדיוק עכשיו מצאתי דרך שם איפה היא. כנראה זה החברת שליחויות, תנסי לבדוק שם את ההזמנה שלך ולא בדואר ישראל
תקשיבי אכלתי על זה סרטים ימים, מאתמול שולחים לי הודעות המחברת שליחויות (ecargo) שאני צריכה לשלם כסף על שחרור מהמכס שזה מוזר ברמות כי שילמתי כבר על משלוח והם סתם גנבים. אבל בהודעה נתנו לי מספר אחר של ההזמנה ובדקתי איפה היא במעקב משלוחים של ecargo באינטרנט ובדיוק עכשיו מצאתי דרך שם איפה היא. כנראה זה החברת שליחויות, תנסי לבדוק שם את ההזמנה שלך ולא בדואר ישראל
אנונימית
באותו הנושא: