7 תשובות
לאא! תדברי איתו על זה.
שואל השאלה:
מה אני כבר אגיד לו ?
מה יש בינינו בעצם? זה רציני? אנחנו נפגשים גם עם עוד אנשים או רק אחד עם השני?
משהו כזה^
שואל השאלה:
ממש כאילו אני אגיד את זה , אין סיכויי, זה יהיה יותר בקטע של "אתה חתיכת אידיוט"
שואל השאלה:
הוא יבין שאני כועסת עליו על זה אם כשהוא יבוא לדבר איתי אני אהיה קרה אליו?
יש מצב שבאמת ביניכם משהו, בנים תמיד משאירים את כל האופציות פתוחות עד שהם סגורים על מישהי.. הם קקות אני יודעת
שואל השאלה:
חשבתי שיש בנינו משהו