17 תשובות
ככה או ככה אני אישית
סומכת על בורא עולם, לא משנה מה יקרה ומה שצריך לקרות יקרה.
סומכת על בורא עולם, לא משנה מה יקרה ומה שצריך לקרות יקרה.
שואל השאלה:
טוב טוב
טוב טוב
אנונימית
בנסיבות רגילות הייתי אומר שיכניס לרשימה השחורה ככה כול ארצות הנאטו יבואו אליו ישר לפתח הדלת אבל עכשיו עם ביידן.. קיים סיכויי.
ביידן ליצן אף אחד לא מפחד מהמעצמה הזאת שנקראת ארצות הברית ופוטין יודע שביידן אפס ולא יעשה כלום.
ותכלס אומנם הצבא של רוסיה מיושן זה עדיין צבא עם מיליון חיילים שהוא מציב כרגע נגד אוקראינה ועוד 2 מיליון שהוא יכול לקרוא להם מתי שבא לו.
ואיפה כול הפצצות אטום שיש לו והטנקים והמטוסים.
פוטין כרגע יכול לעשות מה שבא לו לדעתי.
ביידן ליצן אף אחד לא מפחד מהמעצמה הזאת שנקראת ארצות הברית ופוטין יודע שביידן אפס ולא יעשה כלום.
ותכלס אומנם הצבא של רוסיה מיושן זה עדיין צבא עם מיליון חיילים שהוא מציב כרגע נגד אוקראינה ועוד 2 מיליון שהוא יכול לקרוא להם מתי שבא לו.
ואיפה כול הפצצות אטום שיש לו והטנקים והמטוסים.
פוטין כרגע יכול לעשות מה שבא לו לדעתי.
כן גם ה7 אנשים היום היו צריכים למות ליד הבית כנסת כי בורא עולם החליט שזה צריך לקרות הא?^^^
לא מתכוונת להיכנס איתך לזה.
כנראה שזה מה שהיה צריך להיות ובורא עולם גם גרם לזה.
ואמרתי שזאת דעתי האישית ואם זה מה שקרה להם זה מה שהיה צריך לקרות מאמינה בו.
כנראה שזה מה שהיה צריך להיות ובורא עולם גם גרם לזה.
ואמרתי שזאת דעתי האישית ואם זה מה שקרה להם זה מה שהיה צריך לקרות מאמינה בו.
שואל השאלה:
זה לא קרוב ללענות על השאלה ששאלתי אבל אוקיי..
זה לא קרוב ללענות על השאלה ששאלתי אבל אוקיי..
אנונימית
"מנסה לעזור לעצמי" מקווה שבאמת תתחילי לעזור לעצמך ולא לחכות שבורא עולם יעזור לך כי החיים לא עובדים ככה
ורוסיה לא תתערב בשום דבר ישירות מול ישראל לפחות עד מלחמת לבנון השלישית
(מעבר להתערבות שקיימת כבר היום של הרוסים בסוריה)
ורוסיה לא תתערב בשום דבר ישירות מול ישראל לפחות עד מלחמת לבנון השלישית
(מעבר להתערבות שקיימת כבר היום של הרוסים בסוריה)
עדיין סומכת עליו ואתם יכולים רק להמשיך לחיות על עובדות.
את ניסית להעליב אותנו בזה שאנחנו מסתמכים רק על עובדות? את ממשיכה לשדר חוסר השכלה
עובדה זה משהו מוכח ומבוסס בשונה מדעה / אמונה שהם תאורטיים לגמרי
עובדה זה משהו מוכח ומבוסס בשונה מדעה / אמונה שהם תאורטיים לגמרי
אחח שמעו.
בעולם הדתי יותר להאמין באלוהים לא מתבסס על עובדות אלא על אמונה יש לכם דרך להוכיח שאלוהים לא קיים?
עצם העובדה שאתם קיימים מוכיחה את זה.
לא חייבים להיות חכמים גדולים כדאי להבין את זה..
ולגבי ההשכלה סליחה באמת שאתה לא מעניין אותי ואני לא לוקחת אותך ברצינות ומעדיפה לענות לך קצר וקולע.
בעולם הדתי יותר להאמין באלוהים לא מתבסס על עובדות אלא על אמונה יש לכם דרך להוכיח שאלוהים לא קיים?
עצם העובדה שאתם קיימים מוכיחה את זה.
לא חייבים להיות חכמים גדולים כדאי להבין את זה..
ולגבי ההשכלה סליחה באמת שאתה לא מעניין אותי ואני לא לוקחת אותך ברצינות ומעדיפה לענות לך קצר וקולע.
שואל השאלה:
תקשיבי את לא אומרת שום דבר שקשור לשאלה ששאלתי
הכל טוב תאמיני במה שבא לך ובמי שבא לך ואם את חושבת שלהתבסס ולהאמין בעובדות שליטרלי מוכיחות את עצמן על פני השטח, אז אוקיי זה שלך, אבל יש להאמין ולשמור את האמונה כדרך חיים שלך משל עצמך, ויש להאמין ולדחוף את האמונה בכל מקום ובכל דבר שקורה ו"להישען" על האמונה בכל דבר רע שעלול לקרות. אני רואה את זה כחוסר התמודדות עם המציאות וכבריחה למקום קל של "אוקיי מתים כל יום הרבה יהודים מפיגועים אבל הכל טוב הוא למעלה כבר ידאג לטפל בזה"
תקשיבי את לא אומרת שום דבר שקשור לשאלה ששאלתי
הכל טוב תאמיני במה שבא לך ובמי שבא לך ואם את חושבת שלהתבסס ולהאמין בעובדות שליטרלי מוכיחות את עצמן על פני השטח, אז אוקיי זה שלך, אבל יש להאמין ולשמור את האמונה כדרך חיים שלך משל עצמך, ויש להאמין ולדחוף את האמונה בכל מקום ובכל דבר שקורה ו"להישען" על האמונה בכל דבר רע שעלול לקרות. אני רואה את זה כחוסר התמודדות עם המציאות וכבריחה למקום קל של "אוקיי מתים כל יום הרבה יהודים מפיגועים אבל הכל טוב הוא למעלה כבר ידאג לטפל בזה"
אנונימית
ראית אותי אומר שאלוהים לא קיים? אני דווקא מאמין לגמרי. פשןט הגישה שלך לחיים שגויה
^ נכון זה לא קשור לשאלה שלך אבל אמרתי אישית למעלה ואני לא סומכת על זה יותר מידי, אבל אני יודעת שאני במדינת ישראל ארץ הקודש ואין מה לדאוג אני גם מסורתית ולא דתיה.
אבל כשהוא מגיע ושופט אותי על זה איך את מצפה שאשתוק?
אבל כשהוא מגיע ושופט אותי על זה איך את מצפה שאשתוק?
לא
לא
לא שום סיכוי
באותו הנושא: