4 תשובות
תלוי בבית הספר..
תלוי בבית ספר
אצלנו מי שלא יצא למסע ישראלי לא יצא לפולין
אז יצאתי למסע ישראלי בכוח -_-
אצלנו מי שלא יצא למסע ישראלי לא יצא לפולין
אז יצאתי למסע ישראלי בכוח -_-
אצלנו היו ממש הדוקים על זה
אני מציעה לך פשוט לצאת, אולי תהני לכי תדעי
אני יצאתי, כי פחדתי לסכן את המסע שלי לפולין וממש רציתי לצאת אליו
אני מציעה לך פשוט לצאת, אולי תהני לכי תדעי
אני יצאתי, כי פחדתי לסכן את המסע שלי לפולין וממש רציתי לצאת אליו
שואל השאלה:
פררו^
גם אצלנו זה ככה וממש ממש ממש לא בא לי לצאת
אם בכיתה יב בסוף כן יהיה מסע לפולין אני אוכל לשכנע את ההנהלה? או שזה סופי?
פררו^
גם אצלנו זה ככה וממש ממש ממש לא בא לי לצאת
אם בכיתה יב בסוף כן יהיה מסע לפולין אני אוכל לשכנע את ההנהלה? או שזה סופי?
באותו הנושא: