4 תשובות
תלוי בבית הספר..
תלוי בבית ספר
אצלנו מי שלא יצא למסע ישראלי לא יצא לפולין
אז יצאתי למסע ישראלי בכוח -_-
אצלנו היו ממש הדוקים על זה
אני מציעה לך פשוט לצאת, אולי תהני לכי תדעי
אני יצאתי, כי פחדתי לסכן את המסע שלי לפולין וממש רציתי לצאת אליו
שואל השאלה:
פררו^
גם אצלנו זה ככה וממש ממש ממש לא בא לי לצאת
אם בכיתה יב בסוף כן יהיה מסע לפולין אני אוכל לשכנע את ההנהלה? או שזה סופי?