5 תשובות
היה לי את זה ונעלם לי משום מה
אני מצמידה כי אני מקווה שיהיו פה תשובות יעילות אולי
אני מצמידה כי אני מקווה שיהיו פה תשובות יעילות אולי
לי אין אפילו אפשרות להגיב לאחרים בריפליי זה נורא
צריך לפתוח משתמש חדש כדי שזה יסתדר זה מה שאני עשיתי ^
^ יש לי את זה במשתמשים אחרים אבל באחד הראשי לא
שואל השאלה:
כן כם אצלי זה ככה^
כן כם אצלי זה ככה^
באותו הנושא: