התחברות
הרשמה
היי, בתור אנורקסית לשעבר וילדה מאוד משועממת אם יש מישהי שצריכה לדבר, עצות עניינים, משהו- אני פה! ואני ממש אשמח לעזור לכן ולדבר איתכן
31 במרץ 2013, 17:38
נושאים לשיחה
עזרה
דיכאון
נפש
עצות
הפרעות אכילה
3 תשובות
רוצה לדבר
simpleplan795
גם ליבא לדבר איתך ^_^
M
Mor22
אפשר שיחה..?
ח
חזרתי!! ;))
באותו הנושא:
בנות מה הייתם רוצות בתור חבר: יהודי עני מאוד או ערבי עם מלא כסף?
באלי להיות רזה מאוד, אנורקסית, איך לעשות אתזה?
בנים זה מפריע לכם שמישהי רזה מאוד, לא בתת משקל, ולא אנורקסית, שהיא ממש רזה, יפריע לכם?
בנים-הייתם יוצאים עם מישהי שהיא מאוד יפה אבל ממש רזה? היא ממש לא אנורקסית ואוהבת לאכול הכל פשוט זה מבנה גוף..
אני היחידה שהיו לה סיוטים מהסדרה האי בתור ילדה קטנה
אנורקסיות לשעבר או אנורקסיות כרגע. לאיזה משקל הגעתם ומה הגובה שלכן? אני גם אנורקסית (בהחלמה עכשיו)
אנורקסיות לשעבר
יש ילד שקורא לי כל הזמן לבקנית בתור גנאי (ואני לא אני פשוט מאוד לבנה). למה להיות לבן הפך להיות בושה?
אני חבר של ילדה בת 19 אנורקסית היא לא אוכלת כלום ואם כן היא מקיאה הכל היא בולמית. לספר לאמא שלה?
מה לעשות כדי להיות אנוריקסית? כרגע אני רזה, 160 שוקלת 42, כמה לרדת כדי להיות אנורקסית מאוד רזה?
מה עדיף בתור שם לילדה: מיה או ליה?