3 תשובות
אני בתקשורת זה מין כיתה רגילה ומצחיקה כזאת
שואל השאלה:
וואי תודה שענית, יש מצב את מפרטת קצת על מה אתם לומדים/ עושים במגמה??
וואי תודה שענית, יש מצב את מפרטת קצת על מה אתם לומדים/ עושים במגמה??
אני במגמת תקשורת ואני ממש אוהבת את זה, זה כיף
באותו הנושא: