3 תשובות
לא
אפשרי רק בגרסת הבדרוק, למרות שאני חושב שיש איזה שהוא מוד ניסיוני שמאפשר לשחקני בדרוק להיכנס לשרתי ג'אווה.
אם יש לשניהם בדרוק אדישן כן וגאבה אי אפשר בפלייסטיישן
באותו הנושא: