3 תשובות
אפשרי רק בגרסת הבדרוק, למרות שאני חושב שיש איזה שהוא מוד ניסיוני שמאפשר לשחקני בדרוק להיכנס לשרתי ג'אווה.
אם יש לשניהם בדרוק אדישן כן וגאבה אי אפשר בפלייסטיישן