6 תשובות
כי הוויאנס זה שליטה
כי אנשים מטומטמים שחושבים שרק מה שמותג זה 'שווה' (:
אנשים שאין להם מה לעשות עם הכסף או שאין להם כסף והם מחפשים להראות כאילו יש להם... משועממים בסטייל!
טחונים/חושבים שזה טוב ואז מבינים שזה סתם בזבוז וזה ממש לא שווה את כול הכסף הזה!
אני עם נועה..
כי הוויאנס זה מושלם ^^