8 תשובות
נשמע משהו מבולף
מה זה דמי שיריון ו4500 לכלב נראה לי עקץ אותך איזה כלב זה
אנונימי
שואל השאלה:
שיצו , אבל הןא מביא לי את זה עד הבית כולל ציוד ( רצועה גדר כולב ופדים )
שיצו , אבל הןא מביא לי את זה עד הבית כולל ציוד ( רצועה גדר כולב ופדים )
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה מבולףף מה אני אמורה לטשות
מה זה מבולףף מה אני אמורה לטשות
אנונימית
אין דבר כזה, וזה ממש יקר
נראה לי שהוא מחרטט אותך
נראה לי שהוא מחרטט אותך
שואל השאלה:
הוא כתב לי
" מעולה אז רק צריך דמי שיריון 199 בביט או בפייבוקס מה העדפה?" ואני בכלל לא יודעת מה זה
הוא כתב לי
" מעולה אז רק צריך דמי שיריון 199 בביט או בפייבוקס מה העדפה?" ואני בכלל לא יודעת מה זה
אנונימית
לא שמעתי על מושג כזה
לא נשמע כמו בן אדם אמין
לא נשמע כמו בן אדם אמין
אני גם עם שיצו וקנינו אותו (רק את הכלב, למרות שהכלי לאוכל רצועה וכלי מים לא עלו כזה הרבה) וגדר לא כזה צריך אלא אם כן הוא פחות מחצי שנה והכל עלה 1100 שקל... (בעיקר בגלל שאמא שלי טובה ממש בלהוריד מחירים; המכיר המקורי היה 2500) תנסי להוריד אותו כי ממש מרגיש לי שהוא עוקץ ועכשיו הוא מנסה גם להוסיף איזה תשלום מוזר בסוף הוא לא יביא לך שיצו או שתחפשי דיל יותר טוב או שתורידי אותו
אנונימי