3 תשובות
לי היה קל יותר בתיאוריה עצמה אבל בכללי זה אותן שאלות
זה אותו מאגר שאלות אבל לי אישית היה מזל בתיאוריה ושמו לי שאלות שאני יודעת
זה אותו הדבר וגם קורה שיש את השאלות שתרגלת בתיאוריה