5 תשובות
זה אומר שעשית פחות מאלף בחודש..
מניח שאת מדברת על עבודה מזדמנת ולא על עבודה קבועה נכון?
זה בקטנה ואחלה סכום
שואל השאלה:
עבודה קבועה.. אבל מן הסתם שלא את כל המשכורת שקיבלתי הכנסתי לחיסכון, וגם טסתי לטורקיה אז חודש אחד לא הכנסתי כסף לחיסכון ובכל זאת השארתי לי כסף לבזבוזים ויציאות בכל חודש
אנונימית
לחצי שנה זה די צולע
אבל כל הכבוד שאת מצליחה לחסוך
שואל השאלה:
^תודהה
אבל אם את לא מחשיבה גבות שפם וציפורנים כהוצאה אז באמת אין לי הוצאות..
וחוץ מזה אני גם כמובן יוצאת עם חברים , ימי הולדת וקונה דברים לעצמי ובכל זאת כמעט בכל חודש חסכתי 1000 שזה שני שליש מהמשכורת שלי(בכל זאת אני בכיתה יא ועובדת בערך 9 משמרות בחודש)
אנונימית
מה צולע יקנאים
זה מצויין
את בגיל בלי הוצאות
זה חיסכון מושלם להמשך הדרך
בהצלחה
אנונימית