7 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי סקר בקבוצה של השכבה ויצא 21 לטוויקס ו5 לסניקרס
טוויקס
אני אוהבת snickers יותר
סניקרס, פשוט יותר שווה אין לי הסבר
טוויקס, הרבה יותר טעים
snickers for sure
טוויקס,כי יש שמה ביסקוויט, והבסקוויט ממש מוסיף.הסניקרס זה סתם שוקולד. ולדעתי מארס יותר טעים מסניקרס.
אנונימית