16 תשובות
כי הם חושבים שזה מביך לשמוע ולהעריץ בנים נשיים
אנונימית
^נכון
אבל לפי דעתי זה לא מביך בכלל
כי לבנים יש יותר שכל ופחות רגש.
החיבור שנוצר ליוצרים האלה זה די בא ממקום רגשי ומההתלהבות של המראה החיצוני שלהם.
^ מה אתה מבלבל במוח בטח שיש להם רגש. לדברים אחרים פשןט. רכבים, כדורגל, ספורט בכללי, ראפרים, דברים שסיפרו להם שנועדו לגברים

השכל שלנו אותו הדבר פשוט הולך לכיוונים שונים וזה סבבה
ובתור מעריצה לשעבר אהבתי אותם יותר מהאופי הפנימי שלהם והכבוד הבסיסי וקבלת האחר כלפי כולם


גם לדעתי. אבל אפשר להבין אותם בנים שופטים אחד את השני על כל דבר לא רגיל שהם עושים
אנונימית
כי כנראה שבנות יותר מתחברות לקייפופ בארץ, לפחות כן יש גם בנים שאוהבים.
יש הרבה בנים שהם קייפופ סטאן הם פשוט לא מראים שהם אוהבים קייפופ. אני גם לפעמים מתביישת להיות קייפופ סטאן.
יש המון ואני אישית מכירה המוןן...
ובכללי כל רוב המעריצים של להקות קיפופ של בנים זה אוטומטית בנות..
וכן להפך..
כי בנים חושבים שזה מביך או משהו כזה
אנונימית
לא יודע אבל בעיניי קייפופ זה מדהים בצורה לא הגיונית
שואל השאלה:
בהחלטט^
אנונימית
^^^^^
מה את משוגעת למה את מתביישת בזה זה מה שאת אוהבת וזה שאחרים לא אוהבים את זה זה בעיה שלהם לא שלך
מי שלא טוב לו יום טוב לו

לשאלה: כי ככה זה בנים אוהבים דברים אחרים כמו ספורט מכוניות ומה שהאנונימית אמרה
וכמובן שיש הרבה בנים שאוהבים קיי פופ
^נועה רוני אני מתביישת להיות קייפופ סטאן בגלל שאנחנו כל כך מביכים וקרינג'ים. אני אוהבת את המוזיקה כל כך ואני לא יכולה בלי מוזיקה אבל כל שבוע נהיה "מסיבה", ההוא גזעני ההוא פורש והיא אנטישמית, זה גורם לי להתרחק מכל העולם הזה. ואני לא מדברת רק על האנשים שמאחורי המוזיקה אני מדברת גם על המעריצים. זה כבר לא כיף כמו שהיה פעם...
אני מכירה דווקא הרבה סטאן קייפופ בנים
אבל יש יותר בנות בגלל שהם חושבים שזה מביך להעריץ בנים נשיים..
^^
טוב אין לי בדיוק מה לענות על זה
^אז אל תעני פשוט וקל.