7 תשובות
אני רואה את עצמי מנסה, זה גם משהו לא?
אנונימית
כן.
שואל השאלה:
גם אני מנסה אבל כאילו יאלה מה 12 שנה אני הולכת למקום זין הזה ובסוף יצא בלי זה?!
לא אכפת לי רק שיהיו ציונים עוברים שתיהיה לי תעודה וזהו לא צריכה מאה
גם אני מנסה אבל כאילו יאלה מה 12 שנה אני הולכת למקום זין הזה ובסוף יצא בלי זה?!
לא אכפת לי רק שיהיו ציונים עוברים שתיהיה לי תעודה וזהו לא צריכה מאה
אנונימית
לא אבל אני רוצה
כן, אם לא הייתי מתכוונת להוציא בגרות הייתיעפה מהבצפר כבר מזמן
כן
ולא רק עם תעודת בגרות, גם עם תואר אקדמי
ולא רק עם תעודת בגרות, גם עם תואר אקדמי
כן
אנונימית
באותו הנושא: