46 תשובות
היא מבית דתי היא לא דתיה
היא דתייה. אסור לשפוט על פי המראה החיצוני אנשים חייבים להבין את זה כבר
היא דתייה, היא לא מעלה דברים חשפניים
אנשים כמוך הם הזן הכי מעצבן, המשך ערב טוב
אנשים כמוך הם הזן הכי מעצבן, המשך ערב טוב
שואל השאלה:
cant breath
איך? גם סיקלו אותה מאיזה שירות לאומי
cant breath
איך? גם סיקלו אותה מאיזה שירות לאומי
אנונימית
היא כן דתיה פשוט לפעמים קורה שלא שומרים הכל וזה בסדר
שואל השאלה:
מלכת הרמיקוֹב את עוקבת אחריה באינסטגרם?
מלכת הרמיקוֹב את עוקבת אחריה באינסטגרם?
אנונימית
היא דתייה חוץ מהבגדים כל אחד עם רמת האמונה שלו
לא אבל זה לא משנה
האם דתיים מקיימים את כל המצוות בתורה? לא
בצניעות יותר קשה לה
האם דתיים מקיימים את כל המצוות בתורה? לא
בצניעות יותר קשה לה
שואל השאלה:
לא קשור לבגדים בכללי תראו את הטיקטוק שלה
לא קשור לבגדים בכללי תראו את הטיקטוק שלה
אנונימית
היא דתיה שלא שומרת לבוש, יש לה משפחה דתיה, הם שומרים שבת, מתפללים, עושים הכל. ההגדרה של דתיה לא דתיה לגמרי נתונה לויכוח.. אין טעם להכנס לזה. היא מגדירה את עצמה דתיה, אז תזרמו עם זה וזהו..
הכל קשור ברמת האמונ ובאת לא איכפת לי מהמינוס כי זאת האמת, אני חושבת שאהבה לדת והאמונה לא מתבטאת רק בלבוש אלא משהו בינך לבין אלוהים ולפעמים אנשים מבחוץ לא רואים את זה אבל הכי חשוב שבפנים אתה מאמין באמת
אתם מתבלבלים בין מאמינה לדתיה
אנונימי
שואל השאלה:
מה אבל יש גם מסורתיה וגם במסורתי אפשר להיות מחובר לאלוהים ולעשות דברים עם מסורת
דתיה היא לא
מה אבל יש גם מסורתיה וגם במסורתי אפשר להיות מחובר לאלוהים ולעשות דברים עם מסורת
דתיה היא לא
אנונימית
אבל בכל זאת היא דתייה, רוב ההבדלים בין מסורתית לדתייה הם מבחינת האמונה והיא מאמינה כמו דתייה סבבה? צאו לה מהחיים זה מה שהיא רוצה תתעסקו בשלכם
שואל השאלה:
אם אתם תראו לרב דתי אותה אתם חושבים שהוא יגיד שהיא דתייה?
אם אתם תראו לרב דתי אותה אתם חושבים שהוא יגיד שהיא דתייה?
אנונימית
היא דתייה אני חושבת שאבא שלה רב דת לא קשורה ללבוש היא אפילו אמרה את זה האמונה שלה זה לא הבגדים. הבגדים זה לא העיקר
חיצונית לא, אבל מבחינת האמונה כן
שואלת השאלה את צודקת
זה כמו שתהיה דתייה חוץ משמירת שבת
זה כמו שתהיה דתייה חוץ משמירת שבת
אנונימי
גברת, לכל דתי ודתיה יש קשיים במשהו
לה ספציפית יש קושי בצניעות
זה לא אומר שהיא לא דתייה, זה לא מעיד על המצוות שלה, על המנהגים והפולחנים שהיא עושה, זה שהיא אדם טוב
לה ספציפית יש קושי בצניעות
זה לא אומר שהיא לא דתייה, זה לא מעיד על המצוות שלה, על המנהגים והפולחנים שהיא עושה, זה שהיא אדם טוב
שואל השאלה:
תראו את זה כולכם
תראו את זה כולכם
אנונימית
שואל השאלה:
הוא שופט אותי בלי לדעת מי אני
הוא שופט אותי בלי לדעת מי אני
אנונימית
אנונימי^^ צודק את מתעסקת באנשים אחרים ובחיים שלהם במקום בעצמך וזה לשון הרע באמת אז יאללה
לדעתי היא הייתה דתיה אבל מאז הפרסום ובמיוד כל ההייפ שקיבלה עם האקס שלה
היא השתנתה לגמרי התהילה שינתה אותה
היא השתנתה לגמרי התהילה שינתה אותה
אנונימית
לכל אחד יש נסיונות בלהתקרב להשם
שלה כנראה זו הצניעות
שלה כנראה זו הצניעות
היא לא דתיה המשפחה שלה דתיה היא מאמינה בה' אבל היא לא דתיה וחוץ מזה היא יכולה ללבוש מה שהיא רוצה גם אם היא דתיה
וואי אלוהים virgin forever היא לא דתיה היא לא דתיה!!!!! היא מאמינה בה' וזהו דיי לחפור היא ממש הסבירה את זה באחד הסירטונים שלה והיא לא מתלבשת כזה חשוץ יש כאלה שמתלבשות פי אלף יותר חשוף ובאמת אם הצלחתם לעצבן אותי בקשר אליה אתם אנשים מוכשרים מאוד כי אני לא מתה עליה
אוף עזבו חפרתי
אוף עזבו חפרתי
היא מבית דתי, היא שומרת ומאמינה בדרך שלה, הלבוש מבחינתה לא יגדיר מי היא או מה היא, היא אוהבת להתלבש ככה.
לא בטוחה אם היא מגדירה את עצמה כמסורתית או דתיה.
לא בטוחה אם היא מגדירה את עצמה כמסורתית או דתיה.
היא באה מבית דתי אבל היא לא דתייה.
כניראה קצת מתקשה במצות הצניעות אבל היא דתייה מפנים וזה אפילו חשוב יותר
נו מה הקשר בין מאמין לדתי?
היא מנסה כמה שהיא יכולה. לכל בן אדם דתי יש קשיים בתחום מסוים, אצלה זה כנראה צניעות. תחשבי על זה שיש דתיים שבטח יש להם נפילות בדברים שאת לא יכולה לראות כמו צניעות שזה חיצוני, אז איך הם נקראים דתיים?
שורה תחתונה- אם היא מחשיבה את עצמה דתיה היא דתיה
שאלת איך היא דתיה? אז ממש ככה, כמו שהיא.
שורה תחתונה- אם היא מחשיבה את עצמה דתיה היא דתיה
שאלת איך היא דתיה? אז ממש ככה, כמו שהיא.
מה? אין דבר כזה להחשיב את עצמי כדתי בלי לעשות את המינימום זה טימטום
ואם היא חסודה צנועה והכל אבל פה ושם בטלפון בשבת אז מה זה אומר שהיא עדיין דתיה? לא. להיות דתי דורש רמת מינימום ולהתלבש כמו חשפנית (ליטרלי רק כדי לקבל צומי) זה אפילו לא מגרד את הרף של להיות דתי.
ואם היא חסודה צנועה והכל אבל פה ושם בטלפון בשבת אז מה זה אומר שהיא עדיין דתיה? לא. להיות דתי דורש רמת מינימום ולהתלבש כמו חשפנית (ליטרלי רק כדי לקבל צומי) זה אפילו לא מגרד את הרף של להיות דתי.
היא דיברה על זה מיליון פעם שהצניעות קשה לה
למה לשפוט בן אדם? כל אחד והנסיונות שלו
כמה לשון הרע וואו
למה לשפוט בן אדם? כל אחד והנסיונות שלו
כמה לשון הרע וואו
^אף אחד לא שפט
רק אמרו שהיא לא דתייה אם היא לא מחויבת לחוקי הדת, זה הכל
כמו שאם היא הייתה בטלפון כל שבת היא לא הייתה דתייה
רק אמרו שהיא לא דתייה אם היא לא מחויבת לחוקי הדת, זה הכל
כמו שאם היא הייתה בטלפון כל שבת היא לא הייתה דתייה
אנונימי
אז את אומרת שמי שבטלפון מידי פעם בשבת היא נחשבת דתיה?
לא מצליחה להבין למה זה מפריע לכם כשמישהו מגדיר את עצמו משהו מסוים, כשאתם יודעים שהוא משתדל והוא גם אומר את זה במפורש.
כאילו אז סבבה היא תגדיר את עצמה כמסורתית אז אתם תחזרו לנשום?
דווקא כל הכבוד לה שלמרות הנפילות היא מגדירה אותה דתיה, כי וואלה זה מראה שהיא באמת מנסה לעמוד בנסיונות שלה ושהיא שואפת לא לרדת מההגדרה הזאת.
כאילו אז סבבה היא תגדיר את עצמה כמסורתית אז אתם תחזרו לנשום?
דווקא כל הכבוד לה שלמרות הנפילות היא מגדירה אותה דתיה, כי וואלה זה מראה שהיא באמת מנסה לעמוד בנסיונות שלה ושהיא שואפת לא לרדת מההגדרה הזאת.
^זה לא מפריע אבל באותה מידה אם אני אראה מישהו שאוכל כל יום נקניקיות והמבורגר ואז אחר כך קורא לעצמו צמחוני כי את שאר הבשרים הוא לא אוכל אני אגיד שזה לא נכון
אנונימי
כן זה מה זה פיגור זה דמגוגיה בשקל נשבע
בתור דתייה אני אומרת לך שהיום להתלבש צנוע זה מאבק וזה קשה נורא
אם היא מגדירה את עצמה כדתיה אני מאמינה לה למרות שהיא מתלבשת חשוף כי זה לא מה שמגדיר דתייה אני מכירה מלא בנות שמתלבשות לא כזה צנוע והם הרבה יותר דתיות מבנות אחרות שממש מתלבשות צנוע
אם היא מגדירה את עצמה כדתיה אני מאמינה לה למרות שהיא מתלבשת חשוף כי זה לא מה שמגדיר דתייה אני מכירה מלא בנות שמתלבשות לא כזה צנוע והם הרבה יותר דתיות מבנות אחרות שממש מתלבשות צנוע
דתי זה לא לשמור שבת זה מה שמנסים להסביר לכן דתי זה מעבר לזה זה לעשות עוד דברים בסיסיים. הניסיון לשחק אותה דתיה בשביל צומי (במקרה שלה) או לשחק אותה בכללי "דתיה" כדי כאילו להרגיש טוב עם עצמכן זה לא נחשב דתי
זה נחשב דתי לפי דעתי
זה נחשב דתי לפי דעתי
היא דתיה, לכל אחד יש דברים שיותר קשה לו לשמור, ובגלל שזה בחיצוניות וכל אחד יכול לשים לב לזה אז אנשים מרגישים בנוח לשפוט מי הבן אדם ומה הוא רק לפי החיצוניות שלו.
טוב אז אם היא החליטה שהיא דתיה אז אני מחליט שאני הרב הראשי
מה זה הבולשיט הזה אתם שומעים את עצמכם?
מה זה הבולשיט הזה אתם שומעים את עצמכם?
אני לא אחליט אם היא דתיה או לא ואני אפילו מעריכה את ההשתדלות
אבל בסןף להיות דתי זה גם לשמור על צניעות, ואם יש קושי אז צריך להתגבר עליו ולנסות יותר
זה כמו שאני אגיד קשה לי לא לאכול בשר וחלב ביחד אבל אני דתיה, זה לא עובד ככה זה חלק מהדת
כל הכבוד למי שמתאמץ אבל לדעתי זה לא מספיק.
אבל בסןף להיות דתי זה גם לשמור על צניעות, ואם יש קושי אז צריך להתגבר עליו ולנסות יותר
זה כמו שאני אגיד קשה לי לא לאכול בשר וחלב ביחד אבל אני דתיה, זה לא עובד ככה זה חלק מהדת
כל הכבוד למי שמתאמץ אבל לדעתי זה לא מספיק.
אנונימית
^או סוף סוף נמאס מאנשים טמבלים שלא מבינים כלום
שואל השאלה:
היא מנצלת את האמונה שלה לרעה
יש סרטון שלה שהיא אומרת שיש אנשים שמגעילים אותה והיא לא רוצה שהם יחבקו אותה שעד פה זה בסדר חוץ מהמגעילים-לשון הרע
אז היא אומרת להם שהיא "שומרת נגיעה"
תראו בלמעלה שיתפתי
היא מנצלת את האמונה שלה לרעה
יש סרטון שלה שהיא אומרת שיש אנשים שמגעילים אותה והיא לא רוצה שהם יחבקו אותה שעד פה זה בסדר חוץ מהמגעילים-לשון הרע
אז היא אומרת להם שהיא "שומרת נגיעה"
תראו בלמעלה שיתפתי
אנונימית
היא אפס אבל גאונה היא הייתה מלא פרסום כדי לפתוח את העסק שלה אז מה שהיא עשתה זה למשוך צומי מכל העולם ואישתו ועכשיו היא קוטפת את הפירות
ילדה חרא אבל גאונה
ילדה חרא אבל גאונה