5 תשובות
השאלה אם הכיוון שלך זה רפואה
אני הלכתי במגמה שלי על משהו קל ולא יותר מדי קשה בכל זאת זה שלוש שנים עכשיו ואם היתה לי מגמת כדורעף חד משמעית הייתי הולכת לזה(אני גם אוהבת ממש ספורט)
שואל השאלה:
בתכלס בעתיד הכיוון שלי לגמרי רפואה , אבל במקביל לזה אני עדיין אמשיך להתאמן בכדורעף ובגלל זנ אני לא יודעת
שואל השאלה:
הקטע ששתי המגמות בבתי ספר שונים, וההורים שלי עושים לי רגשי נחיתות כי אני מתלהבת ממגמת כדןרעף כי זה בערך כל מה שאני עושה אחרי בית ספר ,אז פתאום כשמחברים את זה עם בית ספר וזה קל ,אז הם אומרים שאני עצלנית ושאני מפספסת הזדמנות
אם לא אני הייתי בוחרת בכדטרעף אפשר להצליח ברופאה גם בלי להיות במגמה
N11
יש מצב שאת יכולה לעשות רםואה וכדורעף בבצםר של הכדטעף?
N11