5 תשובות
שואל השאלה:
^ למה שיכאב? זה שיער
הוא לא כואב כשגוזרים אותו
אנונימית
רטוב אבל שימי לב שכשזה יתייבש זה יהיה יותר קצר אז תגזרי קצת פחות ממה שאת רוצה
שואל השאלה:
^^ לא עדיף כבר על פן וזהו? כי אני בדרכ עם פן
אנונימית
עדיף על יבש עם פן
באותו הנושא: