10 תשובות
700 פלוס מינוס אם אני לא טועה
שואל השאלה:
וואיי זה כלוםם
אנונימית
אין משכות בשירות לאומי זה התנדבות. מקבלים דמי כיס
עם משכורת כזאת עדיף לך לעשות צבא או לא זה ולא זה
אני עכשיו עושה שירות לאומי ואני מקבלת 1,112 בחודש
קיבלתי 1,000 וקצת
סביבות 1000
וחברה שלי עושה תקן חוץ והיא מקבלת את אותו הדבר
אנונימית
אני עושה תקן בית ואני גם מקבלת 1,112
אנונימית
1000 וקצת לתקן בית
1200 לתקן דירה