3 תשובות
נמוכה ברמות מטורפות
צריך לקחת בחשבון בהקשר לכמה ימים בצבא וכמה תוספת תש יש על זה לדוגמא יש כאלה שאולי עושים אפילו 3/11 מקוצר יעני שלושה ימים קצרים בצבא שמסיימים מוקדם ו11 יום בבית שאפשר לעבוד ומקבלים משכורת מהצבא ותוספת תש אז שוב אולי זה תלוי אבל כעיקרון מן הסתם שזה באופן יחסי נמוך אבל גם צריך לקחת בחשבון שפחות אם בכלל משלמים מס וכו
לדעתי אם הצבא היה דואג באופן מלא לחיילים שלו מבחינת מזון, לינה, רפואה וכו' (יש בסיסים שלא תמיד מסופקים בהם התנאים האלו) אז לא הייתה שום בעיה עם המשכורת בכלל. אבל בגלל תנאים לקויים יוצא שחיילים נאלצים לשלם על משלוחים מחוץ לבסיס והמשכורת הצבאית מן הסתם לא מספיקה להם..
כל עוד הצבא היה מתנהל בצורה מקצועית, כך שחיילים לא ייאלצו לבזבז כסף על צרכים אישיים (לא מדבר על בילויים ומסיבות בשעות הפנאי שלהם בבית כמובן), אז המשכורת הייתה הוגנת.
כל עוד הצבא היה מתנהל בצורה מקצועית, כך שחיילים לא ייאלצו לבזבז כסף על צרכים אישיים (לא מדבר על בילויים ומסיבות בשעות הפנאי שלהם בבית כמובן), אז המשכורת הייתה הוגנת.
באותו הנושא: