6 תשובות
אתמול עשיתי ראיון שם, אמרו לי שלוקח מספר שבועות
למה התמיינת? כמה זמן לקח לך הראיון? טיפה מודאגת שלקח לי רק 5 דקות של ראיון
מה שואלים בראיון? אני גם עכשיו במיון הזה
אנונימית
רוצה לפנות אלי בפרטי? אני אשמח לעזור
שואל השאלה:
זה היה השלב האחרון במיון?
אנונימי
השלב האחרון במיון זה הראיון, אחרי זה פשוט מחכים לתשובה אם התקבלת ליחידת הסרטה או לא