4 תשובות
תלך ואז תגיד למחנכת שאתה ממש לא מרגיש טוב ואתה צריך ללכת הביתה
גם לי זה קרה ביום ראשון
גם לי זה קרה ביום ראשון
תעשה את עצמך מקיא חם ועייף
תגידי שהמורים אומרים מי שלא מרגיש טוב נשאר בבית
אם יש לך חום אסור ללכת לבית ספר
באותו הנושא: