14 תשובות
רק עוד שנה
קיבלתי כבר בחמישי.
חמישי
אני קיבלתי בחמישי
חמישי
אני מקבלת ב22.2 אבל זה בגלל שהבית ספר שלי בשלישים
יום חמישי הבא
אני מקבלת נראלי ב 24.2
אבל זה השליש השני כבר
ב - 2.2
(חמישי הבא)