7 תשובות
שואל השאלה:
איך קוראים לו ?
איך קוראים לו ?
האמת שאין לי מושג אני אברר לך
שואל השאלה:
תודה
תודה
יש כזה אתר שמוסיפים הקלטה ואפשר לשים קישור
שואל השאלה:
סבבה אבל איך אני אשלח דרך סטיפס גם ללא שיראו אותי ואגב הקאבר זה בלי מנגינה יש סיכוי כי אני לא יודעת לנגן
סבבה אבל איך אני אשלח דרך סטיפס גם ללא שיראו אותי ואגב הקאבר זה בלי מנגינה יש סיכוי כי אני לא יודעת לנגן
מה איתך אבא - אודיה. תשלחי תוצאה
שואל השאלה:
תענו לי עוד ..
תענו לי עוד ..
באותו הנושא: