3 תשובות
מי כועס עליהם? לא נתקלתי בזה
שואל השאלה:
הבנתי שהם עשו איזה משהו להטבפובי ומאז המעריצים שלהם לא מרוצים מהם
אנונימי
יצאו עליהם כי הם שמו ב0 של ה50 קשת בענן כי זה כאילו "קשור לקהילה הגאה" למרות שזה חלק מהאלבום כבר איזה 50 שנה
סתם חבורה של טמבלים שלא מבינים כלום