התחברות
הרשמה
אנחנו מפלרטטים וזה בהודעות קיצר הוא כתב לי "את שלי ואני החלטתי" מה אני כותבת?
24 בינואר 2023, 20:13
הודעות
כתיבה
WhatsApp
SMS
התאהבות
2 תשובות
אני של עצמי
K
Kkoral212
אני שלך ואתה שלי זהו
H
Hi......!
באותו הנושא:
היום התחיל איתי מישהו בקניון, קיצר אנחנו בוואצפ והוא מבקש לשלוח לו תמונות לשלוח לו?
איך מפלרטטים ? בהודעות או במציאות ?
אנחנו מפלרטטים באינסטגרם..
אם אני והקראש מפלרטטים אחד עם השניה ומתביישים קצת אחד מהשניה, אנחנו בקטע?
איך מפלרטטים עם מישהי דרך הודעות?
אנחנו לא מפסיקים לשלוח לבבות אחד לשני וכל שניה לילה טוב עם לב אנחנו מפלרטטים ?
אנחנו מדברות רק שעה כזה הודעה פה הודעה שם
אנחנו מדברים ופעם באיזה שעתיים אנחנו מפלרטטים היא בעניין ?
איך מפלרטטים בהודעות?
אפשר להחשיב מישהו לידיד שלי אם אנחנו בקושי מדברים בכלל בהודעות?
אתם חושבים שגם אנחנו נשמעים חמודים כשאנחנו מדברים ברוסית / ספרדית קיצר לא בעברית כאילו בגלל המבטא