6 תשובות
מה מה מה הם פרסמו??
התפרקו
מה הם לא התפרקו כבר?
שואל השאלה:
לא, ברנדון המשיך, לא יודעת באיזו תקופה הגעת.
ראיין ספנסר וכל השאר שהיו פרשו,
ברנדון וספנסר היו בתקופת vices & virtues
לאחר מכן ב2013 הגיעה תקופת too weird to live, too rare to die.
שם היה את ספנסר לתקופה ממש קצרה, דאלון וויקס והצטרף גם דן, מתופף הלהקה.
אחר כך הגיעה ב2016 תקופת death of a bachelor, שם הוא היה די לבד בעניין הלהקה.
ב2018 הוציא את האלבום pray for the wicked שלשם שייך השיר high hopes ויצא לסיבוב הופעות ביחד עם דן, קני אולי ונראה לי גם ניקול.
ביוני 2020 הוא לקח הפסקה של שנתיים עד למאי 2022 שם נראה בדיסני לנד והצטלם עם מעריצים, נפתח אתר בשם shut up and go to bed שם היה הרמז ליציאת האלבום החדש ולצערי הרב מסתבר גם האחרון של הלהקה, viva las vengeance.
בדצמבר, פיט, חבר הלהקה fall out boy העלה סטורי או פוסט שמחק מיד, אבל המעריצים מיד שמו לב לתמונה שהופיעה ברקע על המקרר שלו שנראית 100% כמו ברנדון ושרה אישתו, כשנראה כאילו היא בהריון. רק שהיום גילינו שהיא באמת בהריון, ועקב זה או גם בגלל נסיבות אחרות, הלהקה התפרקה.
בעמוד הרשמי של הלהקה התפרסם הפוסט שם כתוב בין הדברים
"and with that, panic! at the disco is no more."
בפועל הלהקה כבר ממזמן התפרקה אבל כן עצוב לשמוע שברנדון פורש ממוזיקה :(
האלבום האחרון גם היה דיי ממוצע לטעמי ולא נראה שיש לו גם את אותה התשוקה כמו פעם אז אולי זה באמת לטובה...
שואל השאלה:
זה לא רק בגלל מה שאמרת, הוא ושרה מצפים לילד, אז זו לדעתי הסיבה העיקרית.
הוא בטח גם רוצה לקחת את כל הזמן הזה עכשיו לנסות להבין איך להיות אבא.