3 תשובות
כשהולכים הרבה עם עקבים הם נשחקים, בעיקר כי אנחנו לא הולכים יציב ונכון כמו שהולכים עם נעליים שטוחות וקורה שאנחנו משפשפים לעיתים קרובות את הנעליים/עקבים (הולכים ככה שהעקב של הרגל דורך ראשון)
שואל השאלה:
אבל זה בסדר, נכון? פשוט לא הבנתי למה רק החלה האחורי של העקב הוא ככה
אנונימית
^ זה קורה ולגיטימי
ואנחנו הולכות ככה שהעקב נוגע ראשון ברצפה אז אחרי הרבה הליכות עם עקבים הוא נשחק בחלק האחורי