3 תשובות
כשהולכים הרבה עם עקבים הם נשחקים, בעיקר כי אנחנו לא הולכים יציב ונכון כמו שהולכים עם נעליים שטוחות וקורה שאנחנו משפשפים לעיתים קרובות את הנעליים/עקבים (הולכים ככה שהעקב של הרגל דורך ראשון)
שואל השאלה:
אבל זה בסדר, נכון? פשוט לא הבנתי למה רק החלה האחורי של העקב הוא ככה
אבל זה בסדר, נכון? פשוט לא הבנתי למה רק החלה האחורי של העקב הוא ככה
אנונימית
^ זה קורה ולגיטימי
ואנחנו הולכות ככה שהעקב נוגע ראשון ברצפה אז אחרי הרבה הליכות עם עקבים הוא נשחק בחלק האחורי
ואנחנו הולכות ככה שהעקב נוגע ראשון ברצפה אז אחרי הרבה הליכות עם עקבים הוא נשחק בחלק האחורי
באותו הנושא: