איך הנעל הזאת? אהבתי אותה וזה נראה לי די משתלם עם המחיר. העניין שאני חא בטוחה לגבי האתר אני חא יודעת אם זה אתר אמין או נעליים מקוריות.. איך אני יכולה לדעת?
עוד משהו, כתוב שם מידות ילדים. ובכללי הרגל שלי קטנה אני מידה 38 וחצי. אבל ראיתי שיש שם מידה 39. השאלה זה אם "מידות ילדים" זה לא כמו מידות נשים. זתומרת ש39 של ילדים זה לא אותו דבר כמו 39 של נשים? או שזה אותו דבר.