11 תשובות
לא אחרי שהגעתי עד לכאן נראתך
כן
כי עשיתי יותר מידי טעויות
כי עשיתי יותר מידי טעויות
לא..
הכרתי משהו,אנשים שאני ממש אוהבת ויכול להיות שלא הייתי מכירה אותם
הכרתי משהו,אנשים שאני ממש אוהבת ויכול להיות שלא הייתי מכירה אותם
לא. זה יהיה אותו דבר
לא יודעת תלוי אם זה לרגעים ספציפיים הייתי עושה אם המשפחה שלי תשאר אותה משפחה אז גם הייתי עושה אם זה מחדש חדש הכל כנראה שלא
לא,
כי כמו שרואים בסרטים אני אקח החלטות דנראות נכונות אבל הן לא ואהרוס לעצמי את החיים
כי כמו שרואים בסרטים אני אקח החלטות דנראות נכונות אבל הן לא ואהרוס לעצמי את החיים
כן בלי היסוס
כן, יש לי המון חרא בחיים למות ולהתחיל מחדש זה פתרון מדהים בעניי..
לא
נכון אני לא ממש אוהבת את החיים שלי כרגע, ודיי רע לי
אבל לא הייתי מחליפה את זה. אני לומדת ומתבגרת מזה.
נכון אני לא ממש אוהבת את החיים שלי כרגע, ודיי רע לי
אבל לא הייתי מחליפה את זה. אני לומדת ומתבגרת מזה.
באותו הנושא: