תשובה אחת
בעיקרון אין סיבה שלא תהיה כריזה או לכל הפחות תחנות שמתעדכנות במסכים. מה שאת צריכה לדעת זה שכשאומרים/כשכתוב שזאת התחנה שלך את יורדת. בכל מקרה את יכולה לעשות ניווט לייב במוביט כדי לעקוב ממש. יש גם את האפשרויות של לשאול מישהו או להסתכל בשלט שברציף שנכנסים אליו לפני שאת יורדת כדי להיות בטוחה.