6 תשובות
להגיד לה את הסיבה לכך שאת רוצה ובכל פעם להזכיר לה על זה.
שואל השאלה:
אני מתביישת לבקש
אנונימית
^תבקשי, היא אמא שלך, אין ממה להתבייש
במקרה הכי גרוע היא תגיד לא
^^^אין ממה להתבייש, כפי שרשמו לך זו אמא שלך, היא כאן בשביל לדאוג לך.
שואל השאלה:
אבל אני מבקשת כל הזמן מלא דברים ולא נעים לי אם אני אגיד לה שאני אחזיר זה סבבה?
אנונימית
אני ביקשתי ממנה פשוט תגידי לה למה את רוצה (תגידי סיבה טובה) ותשאלי אותה לפני שאת קונה אם אפשר